ביטוח נסיעות לחו״ל

טיול הוא הדבר היחיד שאתה קונה שהופך אותך לעשיר יותר.

כאשר מתכננים נסיעה לחול, יש המון פרטים שצריך לתכנן בקפידה החל מבחירת יעדים ובניית מסלולים , קניית הציוד ואריזת התיקים. ביטוח נסיעות חייב להיות חלק מהתהליך. כאשר אנחנו נמצאים במדינה זרה, יחד עם ההנאה שבטיול עלולים להיות מצבים בלתי צפויים ולא נעימים כמו בעיה בריאותית, אובדן ציוד וכדומה. על כן חשוב מאוד להיערך גם למצבים שאינם בשליטתנו ולהתאים את ביטוח הנסיעות לאופי הנסיעה שלנו.

ישנם הרחבות שונות שחשוב לבדוק כאשר רוכשים ביטוח נסיעות, כמו:
הרחבת כיסוי לספורט חורף, לספורט אתגרי, לציוד מיוחד וכמובן התאמת כיסוי למצב רפואי קיים.

?!

שאלות ותשובות

אישה בהריון יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחול עד שבוע 30-32, משתנה בין חברות הביטוח השונות. תהיה תוספת כספית בהתאמה להריון בסיכון או הריון רגיל.

קיימת אפשרות להאריך את הביטוח, כול שצריך לעשות זה ליידע את חברת הביטוח ממנה רכשת את ביטוח הנסיעות. אך עם זאת חברת הביטוח תהיה רשאית לוודא כי מצבך הבריאותי תקין ואם ארע מקרה ביטוח יכולה היא לדחות את הבקשה. לכן עדיף לשקול לערוך ביטוח לתקופה ארוכה יותר ובמידה ותשהה תקופה קצרה יותר תוכל לבקש החזר על התקופה בה כבר חזרת לארץ.

ספורט אתגרי אינו מכוסה אוטומטית בפוליסה, יש לרכוש הרחבה מתאימה לספורט אתגרי או לספורט חורף.

במשך כ-30 יום (יכול להשתנות בין חברות הביטוח השונות) ייעשה מאמץ רציף לאיתור וחילוץ הנעדר. לאחריה תהיה תקופה של כ-180 יום בה תחדש חברת הביטוח את החיפושים רק אם יהיו ראיות או מידע בעלות משקל המצדיקות את חידוש החיפושים.

הנתיב שלנו, הביטחון שלך! העתיד שלך! היציבות שלך!

יש לך עוד שאלות?!

לשיחת יעוץ מלאו פרטים ונחזור אליכם

נגישות